دختر گندمگون
دختر گندمگون

دختر گندمگون

جابجایی

همونطور که قبلا گفته بودم پدر شوهر میخواد این خونرو بفروشه.این روزها هم من و همسری شدیدا سرگرم گشتن 1خونهء خوب و مناسب هستیم.اگر تونستیم توی مهرشهر خونهء خوب پیدا کنیم احتمالا میریم همونجا تا رفت و آمد برای همسری بهتر بشه.البته اینو هم بگم تو این چند باری که رفتیم مهرشهر خودمم زیاد از اونجا بدم نیومد.خونه های فوق العاده ای داره.به جرات میتونم بگم شبیه خونه های اونجا رو تو تهران هم نداره.در هر صورت هر چی که قسمتمون باشه همون برامون پیش میاد.

خلاصه این روزها یا داریم دنبال خونه میگردیم یا وقتایی که همسری سر کاره و من خونه تنهام دارم خورد خورد وسایلارو جمع میکنم.باید اعتراف کنم اسباب کشی خیلی سخته.اونم برای منی که تا حالا تو عمرم تجربه ء این کارو نداشتم.از موقعی که به دنیا اومدم تا زمان ازدواجم تو 1خونه بودیم.و هیچ جابجایی نداشتیم.

خداییش خیلی کار داریم.وقتی خونرو نگاه میکنم و میبینم که همه ء این وسایلارو باید جمع و جور کنم وحشت میکنم.هیچ کاریو هم نمی خوام بدم همسری انجام بده.آخه خداییش کار کردن آقایونو که دیدین ، بدتر کار آدمو زیادتر میکنن. ( البته به گوش آقایون نرسه چون خودشون جور دیگه ای فکر میکنن)

در هر صورت برام دعا کنید تا بتونم 1خونه ء خوب پیدا کنم و بدون هیچ دردسری اسباب کشی کنم.


نظرات 8 + ارسال نظر
امید اسدی یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 15:03 http://2dto3d.ir

رنج منتهی به گنج را کسی خریدار نیست . فردوسی خردمند از وب سایت ما دیدن بفرمایید
http://2dto3d.ir

خواهرشوهر یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 19:33 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

عزیزم ایشالا یه خونه خوب پیدا کنید
اسباب کشى خیلى سخته
خدا قوت

مرسی عزیزم.انشالله .
واقعا برای اسباب کشی 1نیروی عظیم احتیاجه که امیدوارم خدا بهم بده.

زن وحید دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 09:56

اوه اوه توهم که عین منی واقعا سخته حالا باورت میشه من قراره تا جمعه اسباب کشی کنم هنوز هیچی رو جمع نکردم خیلی سخته خیلی

خیلی سخته.باز حالا تو خونه پیدا کردی.من که هنوز خونه پیدا نکردم.فقط 1مقدار از وسایلمو جمع کردم.فقط میتونم برات ارزوی موفقیت کنم.

میفروش دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 12:42

سلام
اول از همه امیدوارم یه خونه خوب قسمتتون بشه ، بعدشم باید بگم یه کم سختی ؛ بله یه کم سختی یه وقتایی خوبه هم اینکه یه مدت منزل استیجاری رفتن و هم یه کم درد سر کشیدن و .... یه کم لازمه .
اینکه گفتید کارا رو به همسر گرامی نمیدید یا ایشون رو به زحمت نمی اندازید و یا قابل و شایسته نمی دونید در یه کلام کارشو قبول ندارید خوش به حال ایشون ، چون تو خونه ما که همه کارهای سخت مال منه ، البته ما کارهای تو خونه رو تقسیم کردیم ؛ شست و شو و دوخت و دوز و پخت و پز و رفت و رو ( گردگیری و .... ) سهم منه و بقیه هم سهم خانوم ! راستی بقیه اش چی می مونه !!؟ خوردن و خوابیدن و فیلم دیدن وووووو خدائیش خدا شانس بده .
برقرار باشید. به امید دیدار

سلام.
شما مطمءن هستین که همه ء این کارارو شما انجام میدین? من که بعید می دونم.

sep!deh دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 13:06 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام عزیزم ..

ایشالا به سلامتی و دلخوش ...

قبول دارم که خیلی سخته اما خونه جدید هم یه لذتی داره برای خودش، یه کم زندگی از یکنواختی در میاد!

مواظب خودت باش و در آخر اینکه کارها رو بین خودت و همسرت تقسیم کن، چون اینجوری خیلی خوش به حالشون میشه!!

آقایون یاد گرفتند که کار رو جوری انجام بدند که کلافه بشیو دیگه ازشون درخواست کمک نکنی، اما به نظر من باید بهشون قبولوند که در آخر خودشون باید کار رو انجام بدند و وقتی این موضوع براشون درونی شد، سعی می‌کنن بهتر به وظایفشون عمل کنند!!!

سلام سپیده جان.
این آثایون واقعا فهمیدن که چیکار کنن تا از زیر کار در برن.ولی از اون جایی که من از دو باره کاری خوشم نمیاد ترجیح میدم از اول خودم انجام بدم.البته از حق نگذریم همسری بعضی کارارو خیلی خوب انجام میده.

آرزو (همه اطرافیان من) سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 14:22 http://ghezavathayam.blogsky.com

عزیزم میدونی دو سال پیش که اومدم کرج با یه بچه یک ساله و یه سه ساله همه وسایل رو خودم تنهایی جمع کردم یعنی حتی یه کارتن هم همسری نبست بعد فکر می کنی امسال چی میگه؟؟
میگه: کاشکی اقلا یه زن با دست و پا داشتم از اسباب کشی نگرانی نداشتم.
هیچی دیگه یه هفته است کل راهروی خونه رو پر کارتن خالی کرده من اما یه کارتن هم نبستم امسال همه بار اسباب کشی رو دوشش باشه می فهمه بعضی حرفها شوخیشم خوب نیست

واقعا بعضی حرفا شوخیشم اصلا قشنگ نیست .و ما زنها هم خوب می دونیم چطوری آقایونو به خاطر شوخی هاشون تنبیه کنیم.همچین خانومهای خوب و مهربونی هستیم ما.

بانو.ن سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 14:31 http://doobina.blogfa.com/

به به بسلامتی .. حالا ک وقت داری میتونی خیلی راحت همشو جمع کنی نگران نباش .. هر روز یه گوشه ای از خونه رو کارتن پیچ کن

مرسی عزیزم.
الان 1گوشهء خونه پر کارتنه.در هر صورت فکر کنم جمع کردن وسایل راحت تر از سر و سامون دادنش باشه.

sep!deh یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 11:42 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام ...

خداقوت .....

سلام عزیزم.
ممنون از اینکه به یادم بودی.واقعا خدا باید بهم قوت بده تا از پس این همه کار بر بیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد