دختر گندمگون
دختر گندمگون

دختر گندمگون

ذهن در حال آرام شدن

امروز صبح که از خواب بیدار شدم 1حس متفاوت داشتم.1لحظه احسلس کردم  تمام انگیزه ای که برای شروع سال جدید داشتم 1دفعه تموم شد و جاشو به بی تفاوتی داد.

نمیدونم چرا 1دفعه اینطوری شدم.دوست ندارم سال جدیدو با این خس شروع کنم.

از صبح شروع کردم به انجام دادن آخرین کارای خونه تکونی.بعد به این نتیجه رسیدم که خوب حالا بر فرض همه جیز رفت سر جای خودشو همه جیز تمیز شد وقتی ذهن من آروم نیست وقتی دیگه اون حس قشنگ هر سال دم عیدو ندارم، چه فرقی میکنه خونه تمیز باشه یا کثیف.این بود که تصمیم گرفتم اول به ذهن خودم سروسامون بدم بعد به خونم.

می خوام برای سر حال آوردن خودم برای اولین بار شیرینی عید درست کنم.

اول میخوام قند پذیرایی درست کنم.امیدوارم که خوب بشه.هر کی دوست داشت بگه تا دستورسو براش بفرستم.خیلی آسونه.




+به مناسبت سال جدید 1دستی هم به سر و روی اینجا کشیدم.در و دیوراشو رنگ کردم و کاغذ دیواری کردم.دوست دارین دکوراسیون اینجارو آیا?


  ++شاید این آخرین پست امسالم بود .سال نوتون مبارک.انشالله که سال پر از خیر و برکت برای همتون باشه.حسابی خوش بگذرونین.البته جای منو هم خالی کنید لطفا.

نظرات 3 + ارسال نظر
BelLe چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 13:56 http://www.belle.blogfa.com

منم هیجان ندارم و اصنم دوس ندارم درگیر روزمرگی بشم...
ولی اصولا از هرچی فرار کنی بیشتر میاد دنبالت:(

ولی همین روزمرگی ها جاشون وسط زندگیمونه.
پس بهتره باهاش بصورت مسالمت آمیز 1رابطهء دوستانه برقرار کنیم.

اماسیس جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 09:49 http://emasis.blogsky.com/

سلام

میبینم که برگشتین به سلامتی
چه عالی!

اماسیس جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 09:51 http://emasis.blogsky.com/

عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
کامنتدونی بازه!

مرسی و خوب کاری کردی که گرد و خاکهای اینجارو گرفتی و تر تمیزش کردی

منم پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و امیدوارم سال جدید ، سالی پر از شادی و موفقیت برای شما باشه ": )

ممنون متشکر.
انشالله سال خوبیو در کنار خانواده داشته باشین.سال پر از خیر و برکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد