دختر گندمگون
دختر گندمگون

دختر گندمگون

غر زدن آزااااد

وااای خسته شدم.

انگار کتک خوردم.

تمام تنم درد میکنه.

آخه این چه وضعیه????هان????

یکی بیاد به من بگه آخه دختر مجبوری????

من نمیدونم والا این خونه تکونیو کی باب کرده.امسال اصلا دلم نمی خواست مثل هر سال خودمو برای این امر خطیر بکشم.ولی نمی دونم چرا مثل هر سال دارم خود کشی میکنم.کف پاهام ذق ذق ( درست نوشتم آیا؟؟)میکنه.

از یخچال تمیز کردن متنفرم.ولی امروز قورباغه بزرگمو قورت دادم و یخچال تمیز شد ولی 3ساعت طول کشید.الانم با کمال خونسردی میون این همه کار نشستم دارم غر نامهء خودمو مینویسم تا اینجا به صورت مکتوب بمونه تا سال دیگه هوس خونه تکونی نکم.

تازه الان دارم زرشکایی که به عنوان جایزه به خودم دادمو نوش جان میکنم.البته جای همگیه شما خالیه.

واااای خیلی کااار دااارررم.خدایاااا کمککککککک.

لباسایی که شستم روی مبله، دارن بهم دهن کجی میکنن.که زود باش بیا مارو بذار سر جاهامون.

اصلا نمی خوام بذارمشون سر جاشون.اصلا جای جدیدشون روی مبله.


 

شماها هم مثل من وقتی خسته میشین با وسایل لج میکنین?? یا فقط من اینطوریم???

واای غر زدن بسه دیگه.تازه شبم میخوایم بریم خونهء مامان همسری.اونم با این وضع اسفناک من.که شدیدا دوش لازمم.



توضیح المسایل:از همتون به خاطر این پست معذرت می خوام دوستای گلم.خودمم نفهمیدم که چی نوشتم.فقط دلم از دست خودمو این همه کار خیلی پر بود.راه دیگه ای هم برای بیانش پیدا نکروم.شرمندهء همتونم.

سعی میکنم تا قبل از سال جدید 1بار دیگه بیام.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو(همه اطرافیان من) سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 18:56 http://www.ghezavathayam.blogsky.com

ای جانم!
فکر کن من و تو با هم دچار رکود وبلاگ نویسی شدیم با هم دوباره برگشتیم. الان یهو دیدم آپ کردی شوکه شدم که تو هم داری مینویسی دوباره
خوشحالم دختر
خسته نباشی برای خونه تکونی
چه میشه کرد آش کشک خاله مونه! مطمئن باش سال دیگه هم دوباره همین کارو می کنی!!

عزیز دلم.
خوشحالم که تو هم دوباره مینویسی.بالاخره هم اتاقی های سابق باید 1تله پاتی هایی با هم داشته باشن دیگه.

تو هم به خاطر این آش کشک خالهء هر ساله خسته نباشی عزیزم.

sep!deh چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 09:49 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام عزیزم، مرسی بابت سر زدنت و دلداریات ..

قالب نو مبارک، این قشنگ تر و جذاب تر و شاد تره ..

خسته نباشی کدبانو که قالب وبلاگتم عوض کردی!

من که هنوز هیچ کاری نکردم، حوصله هم ندارم!

سلام عزیزم.مگه میشه بیام تو نت و به تو سر نزنم?
خوشخالم که از قالبم خوشت اومد.
پاشو دختر دست بجنبون.پاشو زود کارایی که دوست داریو انجام بده.زود باش.2روز دیگه تا عید نمونده.پاشو دختر خوب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد