دختر گندمگون
دختر گندمگون

دختر گندمگون

یا ضامن آهو

قبلا وقتی 1نفر میگفت که باید قسمتمون باشه یا به عبارتی بطلبنمون تا بتونیم جایی بریم، زیاد به این حرف اعتقاد نداشتم و همیشه میگفتم قسمت، همت می خواد.

پیش خودم میگفتم مگه میشه آدم قصد رفتن به جاییو داشته باشه ولی نتونه بره.حتما تنبلی از طرف خودش بوده ، حالا میذاره به پای قسمت و تقدیر.

خلاصه اینقدر به این حرف خودم اعتقاد داشتم تا خدا تنبیهم کرد.1تنبیه 12ساله.تنبیهی که اگر چه مثل همهء تنبیها شیرین نیست و سخته.ولی بهم خیلی چیزارو یاد داد.

درست 12 ساله پیش من رفتم مشهد و برای قبول شدن توی کنکور دعا کردم.ولی نمیدونم چی شد که دیگه امام رضا منو نطلبید.اگر میگم نطلبید نه اینکه فکر کنین همین طوری نشستم و دست روی دست گذاشتم تا خودش منو ببره.نه اصلا.چندین بار تلاش کردم برای رفتن.حتی یادمه 1بار بلیط هم گرفتیم ولی لحظهء آخر کاری پیش اومد و نتونستیم بریم.

حالا الان این تنبیه 12سالهء من تموم شده و امام رضا منو طلبیده.فردا عازم مشهد هستم.البته اگر مثل دفعهء پیش نشه و دم رفتن مشکلی پیش نیاد.امیدوارم که این اتفاق نیوفته و بالاخره بتونم برم و این طلسم 12 سالرو بشکنم.خیلی برای امام رضا حرف دارم.چه شبایی که دلم گرفته بود و دلم می خواست تو حرم باشم خودمو بسپرم به فضای اونجا ولی خوب نمیشد.امیدوارم خدا هیچ کیو اینطوری تنبیه نکنه.


البته اینو هم بگم که کلا من 2بار بیشتر مشهد نرفتم.اولین بار وقتی سوم راهنمایی بودم، توی گروه سرود مدرسه بودم و سرودمون توی جشنواره مقام آورد .به عنوان جایزه مارو بردن مشهد.(اگر بخوام در مورد اون سفر حرف بزنم فکر کنم کلی سرتونو درد بیارم، چون اون سفر خیلی خاطره انگیز بود برام.اولین باری بود که بدون مامان و بابام جایی میرفتم.حتما 1پست دربارهء اون سفر مینویسم.)

دومین بار و آخرین بار هم وقتی بود که 18سالم بود و با خواهرم و شوهرش رفتیم.اون موقع خواهری باردار بود.( الان پسرش برای خودش مردی شده.)

خلاصه امیدوارم زودتر فردا بشه و این دوریه 12 ساله زودتر تموم بشه.البته 1خوبی که این تنبیه داشت این بود که من قدر این سفرو خیلی میدونم.



نایب الزایرهء همتون هستم.امیدوارم لایق باشم تا بتونم برای همه دعا کنم و مورد قبول قراربگیره.



بعدا نوشت:این سفرو همراه با خونوادهء همسری میریم.یعنی 1جورایی اونا بانیه این سفر شدن.دستشونم درد نکنه.انشالله به هر چیزی که میخوان برسن.البته اونا اینجارو نمی خونن، ولی خواستم ازشون تشکر کنن. ( آیکون 1عروس خوب و قدر شناس )

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 10:40 http://ploton.blogsky.com

سلام



روز بیست وسوم اسفند تولدعزیزی را جشن



خواهیم گرفت که منتظر پیامهای تبریک شما می مانم



ان شاالله که بتوانم این عزیزراشادکنم البته باکمک شماعزیزان.

sep!deh دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 12:03 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

عزیزززززم، خیلی برات خوشحال شدم ..

سلام منم به آقا برسون ..

من یه بار بعد از 3 سال رفتم، اینقدر تشنه بودم که حد نداشت، ایشالا خدا قسمت همه بکنه ..

منم خیلیییییی دعاااا کن، یادت نره‌ها!!!

توروخدا خیلی دعام کن، خوش به سعادتت ..

قدر این سفرو خیلیییی بدون ..

sep!deh جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 12:02 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

زیارت قبول خانوممی ..

بهاره شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 10:10 http://myyass.blogsky.com

سفر به سلامت
زیارت قبول
دعات مستجاب

مرسی عزیزم.

sep!deh چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:42 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

کجاییی دخترررر؟!

قبول باشه زیارتت گلممم

درگیر تکون دادن خونه هستم عزیزم.
مرسی دوست خوبم.اونجا خیلی به یادت بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد