دختر گندمگون
دختر گندمگون

دختر گندمگون

پست جدید، خانه جدید

این پستو باید هفتهء پیش مینوشتم ولی خوب بذارین به حساب شلوغ بودن سرم.

بالاخره اساس کشی تموم شد و توی خونهء جدید همه چیز سر جاشون چیده شده.از شما چه پنهون قبل از اینکه بیایم مهرشهر ، تو دلم 1دلشوره داشتم  که به هیچکس بروز ندادم.میترسیدم نتونم اینجا زندگی کنم.میترسیدم دور بودن مسافت منو از خونوادم جدا کنه.ولی از وقتی که اومدم اینجا خودم به اون احساسم می خندم.چون وقتی که تهران بودم من هفته ای 1روز میرفتم پیششون حالا هم که دورم همون 1روزو میرم و بهشون سر میزنم .در کل خونمو دوست دارم و توش خیلی راحتم.و خوبیش اینه که همسری زود میرسه خونه و از ترافیکو دوریه راه هم هیچ خبری نیست.و خوبیه دیگه ای که داره مستقل شدن من و همسریه.توی خونهء قبلی ما طبقه اول بودیم و مامان همسری طبقه سوم.البته از حق نگذریم رابطمون با هم خیلی خوب بود و هست.اون روزا نه ما کاری به کار اوناداشتیم نه اونا کاری به کار ما.ولی خودمونیم این حس استقلال و مستقل زندگی کردن همیشه چیزی بود که می خواستمو الان هم از تصمیمی که گرفتیم راضی هستم.

حالا بذارین از خود مهرشهر بگم.کلا محیطش با همه جا خیلی فرق داره.1آزادی خاصی توش هست .بدون اینکه کسی بخواد بهت گیر بده.کلا اینجا آدما به کار همدیگه کار ندارن .کسی تو کار کسی فضولی نمی کنه و این باعث میشه آدم احساس راحتی کنه.هوای مهر شهر هم به خاطر باغ سیب معروفی که داره و به خاطر درختای زیادش با تهران زمین تا آسمون فرق داره.شبای خیلی خنکی داره.اینجا نه از آلودگی هوا خبری هست نه از آلودگی صوتی.شب که میشه همه با دوچرخه هاشون میان بیرون و برای همین نه گاز سمی از دوچرخه هاشون بیرون میاد نه صدای آزار دهندهء بوق.

دررکل می تونم بگم که اینجا خدارو شکر روزهای خوبیو سپری میکنم و دیگه از اون ترس و دلهرهء قبل از اومدن خبری نیست.




+هفتهء دیگه ماه رمضان شروع میشه و طبق عادت هر سال خودم ، کم و کسریای آشپزخونرو دارم فراهم میکنم تا وقتی روزه هستم نخوام برم بیرون برای خرید.همچین آدم دور اندیش و تنبلی هستم من.


++ من زیاد اهل فوتبال نیستم .در کل تو زندگیم 2تا بازی فوتبال بیشتر ندیدم.یکی بازی ایران و استرالیا بود که کلاس سوم راهنمایی بودم .یکی دیگه هم بازی ایران و آرژانتین بود.که خیلی ناعادلانه تیم ایران باخت. ( البته از نظر من باختی در کار نیست چون برد و باخت به امتیاز نیست بلکه به تلاش برای بردنه.که ایران تمام تلاششو کرد).

بعد از دیدن این بازی تصمیم گرفتم دیگه به هیچ عنوان فوتبال نبینم و به همون 2بازی که دیدم تو زندگیم قانع باشم و سعی نکنم تعدادشونو بیشتر کنم چون با اعصاب و روانم شدیدا بازی شد.


نظرات 7 + ارسال نظر
sep!deh پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 19:52 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام گلم ...

منزل جدید مبارک ...

خوشحالم که خوشحالی گلم ...

ایشالا همیشه اینقدر شاد و پر انرژی باشی ...

مواظب خودت باش خانوم گلی ...

بووووس

سلام عزیزم.مرسی خانوم.ممنون.من همیشه با خوندن نظراتت و لطفی که بهم داری کلی انرژی میگیرم.

sep!deh پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 19:54 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

واقعاً خیلی تلاش کردند، اما حیف که توی بازی بوسنی همه چیز خراب شد ..

اما من والیبال رو بیشتر دوست دارم ...

والیبالیست‌هامون عالی دارن کار میکنن.

البته یه ماشالا بگم عین فردوسی پور تیممون رو چشم نزنم!!!

آره واقعا.والیبالیستامون دارن خیلی خوب کار می کنن.کاشکی نتیجه فوتبالمون تو جام جهانی اینطوری تموم شد.

بانوی ماه شنبه 7 تیر 1393 ساعت 09:26 http://mid-day-moon.blogsky.com

سلام عزیزم
خسته نباشی. ‍ اسباب کشی که سخته. تازه از شهری به شهر دیگه بدتر.
امیدوارم که خیلی زود جا بیوفتی. خوشحالم که از محل جدید زندگیت خوشت اومده.
مستقل شدن حس خوبیه میدونم. لذت ببر از لحظه هات عزیزم

سلام عزیزم.ممنون از لطفت.واقعا تمام لذت خونهء جدید 1طرف این مستقل شدن 1طرف دیگست.واقعا حس خوبیه .

خواهرشوهر دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 12:33 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

جاى ارومیه
راست میکى با تهران که زمین تا اسمون فرق داره
امیدوارم همیشه احساس خوبى داشته باشى

mehdi دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 20:50 http://mehdimahmodzadeh.blogfa.com

آپ[گل]

امیر چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 08:55 http://del-haste91.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری با احساس و با صداقت هستی ومی نویسی
ارامش و منزل جدید هم مبارک

بخ منم سر بزن

نوشته هات زیبا هستن

بهاره شنبه 26 مهر 1393 ساعت 08:51 http://myyass.blogsky.com

من همیشه دوست داشتم تو مهر شهر زندگی کنم. نمونم چرا شاید از اسمش خوشم میاد. یعنی شهر مهربونی. خیلی خوشحال شدم که می گی جای خوبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد