دختر گندمگون
دختر گندمگون

دختر گندمگون

من اومدم

سلام دوستای گلم.

خوبین?خوشین?همه چیز آرومه?

من اومدم.

الان که دوباره اومدم تا از روزمره هام براتون بنویسم، باورم نمیشه که از تیر تا به الان به خونم سر نزدم.

میتونم بگم که اینجا به 1گردگیری اساسی نیاز داره.و دست دوستایی که امدن و چراغ این خونرو تو این مدت روشن کردن، واقعا درد نکنه.

دیگه قول میدم از این به بعد زود زود بیام و مثل این چند ماه بی وفایی نکنم.

کلی حرف دارم برای گفتن که زود زود میام و براتون تعریف می کنم.امیدوارم دوستای قدیم همچنان نسبت بهم لطف داشته باشن و من و نوشته هامو همراهی کنن.

دوستون دارن خیلی زیاد.

لمم برای همتون تنگ شده.


نظرات 1 + ارسال نظر
sep!deh شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 21:25 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام عزیز دلم ...

خوش اومدی خانومی ..

چقدر از اومدنت خوشحال شدم، تقریبا یکی دو روز یکبار بهت سر میزدم اما همش میدیدم آپ نمیکنی!

دیگه کم‌کم داشتم ناامید میشدم از اومدنت، میخواستم سراغتو از ]آرزو بگیرم!

خوشحالم اومدی!

دیگه غیبت نکنیا وگرنه مجازش نمیکنیم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد