دختر گندمگون
دختر گندمگون

دختر گندمگون

راه حل یک مشکل

من مشکلمو می گم دیگه قضاوتو راهنمایی با شما. 

آخه این درسته توی شرکت,آدم حرفهای مورد دار از مدیرش بشنوه,بعد هیچی هم نتونه بگه؟

این در صورتیم هست که شما خیلی ساده میرید سر کار و اصلا هم اهل بگو بخند با مردها(اون هم غریبه) نیستید.

بعد اونقدر کار کردنم دوست داشته باشین که دلتونم نیاد خونه نشین بشین؟   

آخه یکی بگه من چی کار کنم؟1طرف این قضیه خونه نشستن و رسیدگی به کارهای خونست و 1 طرف دیگه هم سر کار رفتن با این شرایط که مدیر 50ساله من به من نظر بد داره.هر چی هم بهش سگ محلی میکنم فایده نداره که نداره.یعنی الان میخوام سر خودمو بکوبم به دیوار  

آخه یکی نیست به این آقای نچندان محترم بگه که آخه بابا من جای دخترتم ,برو به همسن خودت از این پشنهادا بده.

والااااااااا

نظرات 5 + ارسال نظر

تو باید ببینی چی واست مهمتره.
اینم آزمایش تو هستش. ممکنه آدم خیلی چیزا رو دوس داشته باشه ولی نفس آدم باشه. اگه باهاش مقابله کنه شاید به خیلی چیزهای بهتری برسه

راست میگی واقعا.دارم یواش یواش به این فکر می کنم که از این شرکت بام بیرون ولی خیلی سخته.

سلام دوستم خوبی؟؟؟
یعنی الان واقعا باید حدس بزنم؟؟
خب من فقط یه دوست زیبا دارم که متولد خرداد 63 است پوست گندمگون داره و یه همسر مهربون که میشه بهش افتخار کرد
ببینم هم اتاقی سابق یعنی الان من اینجا اسمت رو جار بزنم یا میخوای مخفی بمونی؟؟؟

آفرین.الحق که دوست خودمی.مثل خودم با هوشی.ولی توی بچه های هم اتاقی 2تا خردادی بودا.حالا من کدومم؟

"یک من دیگر" یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 17:37 http://yekmanedigar.blogsky.com

سلام
مگه ما مردیم که خونه ات بی مهمون بمونه ای دوست؟
با این آقاهه یه برخورد واقعی کن... بهتره...

من همه جوره بهش فهموندم که من از اوناش نیستم.دیگه نمی دونم باید باهاش چی کار کنم.
در ضمن خوشحالم کردی که اومدی پیشم.

خواهرشوهر دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 11:43 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

اصلن محل نذار
همش از شوهرت جلوش تعریف کن
خودش بیخیال میشه

یکی از کارایی که می کنم تا بهش حالی کنم همینه.که هی از شوهرم تعریف می کنم ولی انگار نه انگار.فقط اون لحظه حرصش می گیره ولی 5دقیقه بعد یادش میره و دوباره شروع می کنه.

Fatemeh سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 11:28 http://faatemeh.persianblog.ir

سلام عزیزم، مرسى که نوشته هاى من رو دوست دارى و بهم سر میزنى:)
خوشبختم از آشناییت

خوشحالم کردی که اومدی پیشم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد